středa 17. června 2009

Perličky

„Já vás ale nemám na seznamu. Běžte do Amphi II, do třetího patra, jestli nejste na seznamu tam“

„Vy nemáte číslo? Jo vy jste Erasmus! Tak mi řekněte jméno.
My vás na seznamu nemáme, běžte do Salle de lecture a zeptejte se tam.“

„Já vás tu nemám… Dávala jste složku na sekretariát?“
(Tady je sekretariát? Jakou sakra složku?!)
„Nedávala…“
„aha… Běžte do Amphi I, jestli vás můžou připsat na seznam a pak se vraťte, já vás kdyžtak připíšu“

„Poslali mě sem ze Salle de lecture, jestli byste mě mohli na ten seznam připsat?“
„A na seznamu v Amphi II nejste?“
„Ne…“

„mám tady nějakého studenta Erasmu“
„To asi nebudu já, já jsem nebyla na sekretariátu“
„Aha… On ale taky není na seznamu. Neznáte jeho jméno?“

-------

„Kdy se dozvím výsledek?“
„To netuším, my to musíme harmonizovat“
Mám vám tady nechat ten formulář pro vyplnění známky?“
„Ukažte? To já nevím… Já vám to teď nevyplním… To vůbec neznám, radši si to vezměte“

Na sekretariátu

„Dobrý den, máte tu výsledky?“
„My nic nevíme, tady nic není…Jaký předmět? Já jsem ale neviděla, že by tu šel nějaký vyučující… Sakra práce…“
(průvan sráží k zemi štos papírů, ty se rozlétávají po celé místnosti)
„Jaký jste říkala, že je to předmět? My asi výsledky nemáme… Počkejte! Tady něco je! Nechávala jste tam formulář? Ne?! To tu ale pak výsledek nebude.. Á tady je seznam! Jak se jmenujete?
Jak to, že nejste na seznamu, vy jste nebyla na zkoušce? Jo vás tam dopsali… Jak se jmenujete? Jak?!
Budete tu muset nechat ten formulář. Dvojmo.“

11.01. Zkouška se posunula. Začala v 10.00.

Žádné komentáře: