úterý 7. října 2008

Teče voda, teče

Ztratila jsem se ještě dřív, než přednáška začala. Tvrdohlavě jsem hledala Amphi IIb od druhého patra výš. Řídila jsem se sice místními směrovkami, ale vyložila jsem si je po svém a skončila jsem vždy až u střechy. Naštěstí mě nějaká dobrá duše navedla do přízemí (rafinovaně umístěného v suterénu), a já jsem tak v osm hodin deset minut cestou za volným místem zvedla celou jednu řadu a umožnila tak přednášejícímu, aby si mě důkladně zapamatoval.
Ukázalo se, že k velkým problémům současnosti ( o tom by předmět měl být) patří přechod k závlahovému hospodářství v Mesopotámii, Josephina Bakerová, původ slova terapeut nebo zodpovězení několika závažných otázek jako je „Proč jsou Brazilky takové kočky“(mísení, mísení, mísení / ras/) a „Proč se neučit čínštinu“ (3500 znaků a zvládnete titulní stranu novin).
V půl deváté se přednášející omotal šálou. O půl hodiny později začal popotahovat.
Ukázalo se, že desetiminutové zpoždění byla strategická chyba. Musím na sobě zapracovat a příště ho protáhnout alespoň na půl hodiny.
Když jsem se pídila po učebnici/ skriptech/jakékoli knize, řekl, že o knihÁCH nám něco řekne příští měsíc. Když jsem mu ale řekla, odkud jsem, kontroval otázkou: „A znáte „ Teče voda, teče“?
Tak nevím

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

A pak to má v tý Francii nějak vypadat :).

PJ

Unknown řekl(a)...

Koukam, ze to tam mate vesele. :)