pátek 24. října 2008

...na šálku k snídani,

na skříni, na dveřích, na kamínkách,
na pantoflích, na peřinkách
na šátku, na klíči, na hodinkách,
tam bych chtěl mít tvé foto


Že po mně chtějí fotku při administrativní zápisu, to jsem chápala. Chápala jsem i to, že potřebují další na kartu studenta. Proč potřebují můj křečovitý úsměv i při pedagogickém zápisu mi už tak jasné nebylo a už vůbec netuším, k čemu ten snímek chtěli při zápisu seminářů.
Zcela pátrat jsem přestala, když pasovku vyžadovali i na semináři. Na každém.
Tak si jdu pořídit další kousek do sbírky „poloprofil v průběhu věků“.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Chtěj to i po ostatních nebo jen po tobě? Třeba máš vážně tajného ctitele.

Ptáče řekl(a)...

Chtějí to, bohužel, i po ostatních. Tajný ctitel se nekoná ;).

Anonymní řekl(a)...

Zas tak mě to nešokuje, jeden z páru nejužitečnějších a nejzábavnějších pedagogů u nás prásknul na druhýho (všechno učí spolu ve dvojici, ne nadarmo jim říkají Pat a Mat), že si rád po večerech prohlíží naše fotky v SISu, aby si všechny vtisknul. A naše proděkanka si prý sice nepamatuje podoby, zato po nocích zkoumá, odkud který student pochází, a pamatuje si to (a pak na chudáky při zkouškách vytahuje zákeřný regionální otázky). Je sice zvláštní, že u tebe jsou pošahaní všichni, nicméně vášeň je vášeň, to se nedá svítit.
Ka

pseudointelektualka řekl(a)...

trombinoscope!

Ptáče řekl(a)...

Ka: LOL
Pseudointelektualka: ?